U cilju stalnog podizanja nivoa kvaliteta pružanja usluga korisnicima i održavanja dobrih praksi poslovanja, JKP Vodovod i kanalizacija d.o.o. Tuzla konstantno radi na održavanju uspješnih normi poslovanja u vidu standarda i certifikata.
ISO 9001 certifikat – ključ uspješnog upravljanja kvalitetom u BiH
Održivo upravljanje kvalitetom u skladu sa ISO 9001/2015 osigurava konstantno visok kvalitet proizvoda i usluga za sve firme u Bosni i Hercegovini. Ovo se odnosi na organizacije bez obzira na veličinu, sektor i strategiju. Uz ISO 9001 certifikat, dokazujemo učinkovitost svojih procesa i korist u globalnom konkurentskom okruženju.
ISO 9001/2015 incijalna akreditacija 02.10.2020. godine, važeća akreditacija 02.10.2023. godien
Certificiranje je obavljao ICS – Institut za Certificiranje Sistema d.o.o. Sarajevo
Broj certifikata: ICS QMS 241 2020, ICS QMS 554 2023
Naziv preduzeća: JKP Vodovod i Kanalizacija d.o.o Tuzla
Adresa: 2. Oktobara br.1, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Predmet certifikacije: Sakupljanje, pročišćavanje i snabdijevanje vodom
Standard: ISO 9001:2015
BAS EN ISO/IEC 17020 certifikat – međunarodni standard kompetentnosti
Ovaj međunarodni standard sadrži zahtjeve u pogledu kompetentnosti tijela koja obavljaju inspekciju i u pogledu nepristrasnosti i dosljednosti njihovih inspekcijskih aktivnosti. Kako je defi nirano u ovom međunarodnom standardu, on se primjenjuje za inspekcijska tijela tipa A, B ili C i u svim fazama inspekcije. Faze inspekcije uključuju: fazu dizajna, ispitivanja tipa, inicijalnu inspekciju, „in-service“1 inspekciju ili inspekciju kao nadzornu aktivnost.
BAS EN ISO/IEC 17020:2013 incijalna akreditacija 04.07.2019. godine, važeća akreditacija 26.07.2023. godine
Broj certifikata: IN – 140-01
Naziv preduzeća: JKP Vodovod i Kanalizacija d.o.o Tuzla, Inspekcijsko tijelo tip C
Adresa: 2. Oktobara br.1, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Predmet certifikacije: Osposobljenost za izvođenje inspekcije (inspekcijsko tijelo)
Standard: BAS EN ISO/IEC 17020:2013
POLITIKA KVALITETA INSPEKCIJSKOG TIJELA – LABORATORIJE ZA VERIFIKACIJU MJERILA
Inspekcijsko tijelo – Laboratorija za verifikaciju mjerila se opredjeljuje za slijedeću politiku kvalitete:
- Da će poslujući u skladu sa principima nepristrasnosti i povjerljivosti nastojati steći što veće povjerenje klijenata i zainteresovanih strana,
- Poslujući po principu povjerljivosti IT će unaprijed informisati klijenta o informacijama koje namjerava da javno objavi. Sve informacije će na odgovarajući način biti zaštičene i tretirane kao povjerljive izuzev informacija koje klijent javno objavi sam ili u dogovoru sa Inspekcijskim tijelom.
- Da će se inspekcija provoditi bez pristrasnosti i razlika među kljentima,
- Da pristup uslugama inspekcije imaju svi klijenti,
- Inspekcijsko tijelo mora osigurati povjerljivost informacija dobivenih tokom svojih aktivnosti. Vlasnička prava moraju biti zaštičena.
- Da će nastojati da održava i stalno unapređuje visok nivo kvaliteta usluga iz domena nadležnosti,
- Da će rukovodstvo i zaposleni poštovati kodeks dobre tehničke i profesionalne prakse pri pružanju usluga klijentima,
- Na neprekidno ispunjavanje zahtjeva norme ISO/IEC 17020, kako bi se ostvarila visoka kvaliteta inspekcije te neprestano poboljšavanje učinkovitosti sistema upravljanja kvalitetom,
- Da se održava visok nivo pružanja usluga inspekcije, u vremenskim okvirima kojima će biti zadovoljni klijenti, u skladu sa zahtjevima norme prema kojima se prepoznaje kvaliteta usluga,
- Da će radnici biti upoznati sa sistemon upravljanja kvalitetom radi lakšeg prepoznavanja, razumjevanja i upravljanja međusobno povezanih procesa, kojima se povećava učinkovitost i djelotvornost rada u Inspekcijskom tijelu,
- Kontinuirana obuka radnika kroz upoznavanje s internim uputama i postupcima u području njihovog rada kao i saradnja s vanjskim institucijama u svrhu osiguravanja potrebnih kvalifikacija,